Dieter Wiesner ...Michael Jackson: The Real Story

Neuigkeiten aus dem Bücherregal !!
auch E-Books
Antworten
Secret Lady
MJ - King of Pop
MJ - King of Pop

Dieter Wiesner ...Michael Jackson: The Real Story

Jan 2020 30 15:37

Beitrag: # 18719Beitrag Secret Lady
30.01.2020, 15:37

Michael Jackson: The Real Story
An Interactive Look Into Michael Jackson's Visionary Business and Human Side
Dieter Wiesner & Yusuf Jah

Pre-Order
Expected Feb 15, 2020
$29.99

“You were with him for a long time. You need to tell the story! You need to tell the real story about my son!” Inspired by these words from Michael Jackson’s mother, Katherine Jackson, former manager, confidant, and personal friend Dieter Wiesner’s newly released enhanced ePub, “Michael Jackson The Real Story: An Interactive Look Into Michael Jackson’s Visionary Business and Human Side,” does just that. Influenced by a sense of obligation, Mr. Wiesner shares intimate information about Michael Jackson the visionary business genius and the loving father and family man.

What sets this publication apart from the large amount of other Michael Jackson narratives available, in both its content and delivery, are the primary source documents which include over fifteen voicemail messages, that at the click of a button, readers will be able to listen to Michael Jackson himself.

The book’s author, Dieter Wiesner was inseparable from Michael during the 80-concert, five continent HIStory world tour. After the tour, Dieter lived with Michael and his children for several years at the legendary Neverland Ranch.

Having already influenced a generation of entertainers through song and dance, in the year 2000, Michael Jackson was facing a radical change in his life and work and shared his top-secret intentions, plans, and vision for the second phase of his life with Mr. Wiesner. Had Michael Jackson been left alone to execute the visionary purchases and partnerships he desired, including Marvel Comics and Disney among others, he would have undoubtedly been one of the wealthiest people in the world.

Readers will get to know Michael Jackson the human being in a much deeper way — the Michael that few got to know and appreciate.

Quelle: books.apple.com
Bild

sunnyjackson
MJ - King of Pop
MJ - King of Pop

Re: Neues Buch von Dieter Wiesner

Jan 2020 30 18:32

Beitrag: # 18720Beitrag sunnyjackson
30.01.2020, 18:32

Noch eine weitere „ Wahre Geschichte“von Wiesner über Michael. Ist es eine überarbeitete Neuauflage seines damaligen Buches? Vielleicht erfahren wir ja noch mehr darüber. Es würde mich schon interessieren was Herr Wiesner eventuell „ Neues“ zu berichten hat
Bild

Secret Lady
MJ - King of Pop
MJ - King of Pop

Re: Neues Buch von Dieter Wiesner

Jan 2020 30 19:00

Beitrag: # 18721Beitrag Secret Lady
30.01.2020, 19:00

Keine Ahnung, kann man aus der kurzen Inhaltsangabe nicht ersehen, ich werde es mir jedenfalls nicht kaufen!
Bild

Remember MJ
Administrator
Administrator
Status: Offline

Re: Dieter Wiesner ...Michael Jackson: The Real Story

Feb 2020 03 20:55

Beitrag: # 18726Beitrag Remember MJ
03.02.2020, 20:55

Das Buch ist alt und nicht neu:

Michael Jackson: Die wahre Geschichte (Deutsch) Gebundenes Buch – 21. November 2011

Man kann es über Amazon bestellen:
https://www.amazon.de/Michael-Jackson-D ... 3453196082

Ich denke, da es eine Info von Apple Books war, daß es evt dort als Ebook erhältlich ist
Bild

Love of my Life
MJ - King of Pop
MJ - King of Pop
Status: Offline

Re: Dieter Wiesner ...Michael Jackson: The Real Story

Feb 2020 04 16:30

Beitrag: # 18752Beitrag Love of my Life
04.02.2020, 16:30

So wie ich das sehe das aber schon ein neues Buch das am 15.02. im Apple Store erscheinen wird.
Da gibt es sogar noch eins von Dieter Wiesner das heißt Visonary das kann man bei Amazon im Kindle Shop bekommen. Das kam dort am 20.01.2020 raus.

Diese beiden Bücher sind auch in Englisch und das Wiesner Buch "Die wahre Geschichte" gibt es glaube ich auch nur auf Deutsch.

Hier mal der Link zum Apple Store:

https://books.apple.com/de/book/michael ... 1478133448

Auf der Seite von Dieter Wiesner werden diese beiden Bücher als neue Bücher gelistet, dann sind das sicher neue Bücher.
Bild
Zitat Buzz Lightyear:
There seems to be no sign of intelligent life anywhere

Antworten